Greetings, people!





Hello! I don't know if you know me already or if you are just curious about this new blog. It's not my first blog and it's not the first time I write online.

I don't consider myself a pro on writing or in most of the things I do or I will be doing and I have a suspicion that most people who love doing the things I like do not consider themselves pro as well. That said, I'm here to share my journey on developing and having fun with a few skills I recently found I have. The 'trouble', you know, is that some years ago I decided to become my best version and, god help me, I wasn't aware of some of the skills I later discovered I had, in a somewhat internal voyage that changed a lot the way I see myself and my life. So, I guess my purpose is to share that trip I call life (because let's face it, what is life anyway?) with you and, at the same time, I have a small hope of getting you inspired to do the same. Who knows?

P.S: No ticket needed... 

-

Olá! Não sei se já me conheciam ou se estão apenas curiosos acerca deste meu novo blog. Este não é o meu primeiro blog nem é a primeira vez que escrevo online.

Não me considero pro na escrita nem na maioria das coisas que faço ou farei, e desconfio que a maioria das pessoas que gostam de fazer as coisas que gosto não se consideram pro também. Posto isto, estou aqui para partilhar a minha experiência ao desenvolver e divertir-me com algumas das habilidades que descobri recentemente que tenho. O 'problema', se querem saber, é que há uns anitos tomei a louca decisão de me tornar na melhor versão de mim mesma e longe estava eu de desconfiar que tinha mais capacidades do que pensava. Como descobri isso? Digamos que houve uma série de "viagens internas" que me levaram a conhecer-me bem melhor (a vida tem destas coisas). Portanto, parece-me que o meu principal propósito com este blog é partilhar esta 'viagem' a que chamo vida (porque... afinal o que é a vida?) convosco e, quem sabe, inspirar-vos a fazer o mesmo. 

P.S: Não é preciso bilhete... 


Follow my blog with Bloglovin

0 comentários:

Enviar um comentário

I am curious about your opinion!
Thank you! :)